środa, 8 sierpnia 2012

Cześć!

Stwierdziłam, że dobrze byłoby się przedstawić ;)

Jestem Weronika, pół roku temu skończyłam piętnaście lat. Po wakacjach idę do trzeciej klasy gimnazjum, z czego, szczerze mówiąc, niezbyt się cieszę xD 
Moja przygoda z One Direction zaczęła się kilka miesięcy temu, przed świętami Wielkanocy :) Wtedy to pierwszy raz usłyszałam o tych pięciu wariatach ;D Po jakimś czasie z czystym sercem zaczęłam określać się jako Directioner i jestem z tego niezmiernie dumna ;) kocham z całego serca Nialla, Zayna, Liama, Harry'ego i Lou, nie potrafię wyobrazić sobie życia bez nich i ich muzyki <3
Jestem Finalistką Kuratoryjnego Konkursu Języka Polskiego 2011 i Laureatką 2012 :) Kocham pisać, to jedno z moich ulubionych zajęć w wolnym czasie. Dlatego też postanowiłam połączyć moje oba zainteresowania i zacząć pisać dla Was, moi drodzy, imaginy o naszych kochanych chłopcach.

Mam nadzieję, że blog Wam się spodoba i będziecie odwiedzać go jak najczęściej ;* Jeśli macie twittera, to obserwując @Imaginy_1D będziecie na bieżąco informowani o tym, co się tutaj dzieje :)

Za jakiś czas zaczną systematycznie pojawiać się tu imaginy, niedługo też wybiorę osobę, która pomoże mi prowadzić tego bloga! Jeśli jesteście zainteresowani, wysyłajcie swoje imaginy na one.direction.polskie.imaginy@gmail.com! Obiecuję, że przeczytam wszystkie i 23.08 wybiorę osobę, której tekst spodoba mi się najbardziej :) 


Proszę Was bardzo o zostawianie komentarzy, to baaardzo pomaga i motywuje :) Miłego czytania!




Kopiowanie i powielanie zawartości tego bloga bez zgody autora jest zabronione.

1 komentarz:

Szablon by S1K