niedziela, 19 sierpnia 2012

Kilka spraw :)

Dziewczyny, nie wiem, czy czytacie wszystkie imaginy czy tylko niektóre, więc chcę napisać o paru sprawach, które poruszałam już wcześniej :)

1) nadal poszukuję kogoś, kto pomoże mi prowadzić tego bloga :) potrzebuję kogoś, kto kocha chłopców i generalnie radzi sobie z pisaniem :) nawet, jeśli nie pisałyście ich nigdy wcześniej (jak ja), to nie wstydźcie się i wysyłajcie to, co udało Wam się stworzyć :D każdy imagin jest niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju, więc napewno każdy mi się spodoba :) macie czas do 22 sierpnia - do samego wieczora :D śmiało, pokażcie, co potraficie ;D

2) ten blog jest dla Was, więc jeśli chcecie coś w nim zmienić lub macie jakieś propozycje - czekam, aż się ze mną nimi podzielicie :) jeżeli chcecie kolejne części jegoś imagina, to wystarczy powiedzieć, postaram się coś wymyślić :D w ten sposób powstaną na specjalne życzenie kolejne części imaginów o Niallerze i Zaynie :) piszcie o tym w komentarzach, na mój profil na twitterze (@Imaginy_1D) lub na maila: one.direction.polskie.imaginy@gmail.com

3) baaardzo proszę Was o komentarze, jeśli czytcie bloga :) niewiele z Was zwraca na to uwagę, ale kiedy widzę, że komentujecie imagina - mam pewność, że go przeczytałyście i znam Wasz opinie :) to naprawdę bardzo pomaga, bo wiem, co mam zmienić i czy to, co piszę, Wam się podoba.

4) jak wspominałam wcześniej, od 24.08 do 31.08 będzie trwał mój wyjazd :) wtedy bloga będzie prowadziła nowa osoba, później znowu do Was wrócę i będziemy we dwie :D proszę Was o komentarze do jej imaginów, to będzie bardzo miłe przywitanie :D

5) mam nadzieję, że korzystacie z wakacji, bo już niedługo szkoła ;/ wypoczywajcie i bawcie się! :D


PS. Imagin na jutro: Liam czy Harry?

~W.

1 komentarz:

Szablon by S1K