niedziela, 16 grudnia 2012

Cześć :)

Witajcie! :)
Jestem nową współautorką tego bloga. Na początku chciałabym podziękować Weronice i Karolinie za to, że dały mi szansę, aby prezentować tu moje prace oraz za wszystkie miłe słowa skierowane w moją stronę :) No a teraz trochę o mnie. Nazywam się Maja i mam 15 lat, mieszkam w Warszawie. W przyszłym roku idę do liceum. Uwielbiam tańczyć, jeździć na snowboardzie i oczywiście pisać opowiadania. One Direction poznałam jakoś w kwietniu dzięki mojej najlepszej przyjaciółce, która razem ze mną do dziś jest wierną fanką. Ta piątka wariatów całkowicie zmieniła moje życie. Dzięki nim przestałam się smucić i zadręczać problemami. Może to banalne, ale nauczyli mnie, żeby żyć chwilą i niczym się nie martwić. Jestem dumna z bycia częścią 1DFamily, bo chociaż się kłócimy to zawsze będziemy się kochać jak siostry, prawda? Mój pierwszy imagin pojawi się jutro. Liczę na szczere komentarze pod każdą z moich prac, ponieważ dzięki nim będę wiedziała co mam poprawić :) To chyba wszystko. Mam nadzieję, że moje imaginy będą wam się podobać :)
Pozdrawiam Xx
~M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K