poniedziałek, 3 grudnia 2012

Liebster Awards, kolejne nominacje


Już po raz trzeci zostałyśmy nominowane do Liebster Awards! Zapewnie sie powtarzam, ale to dla nas szczególne wyróżnienie! Cieszymy się, że ktoś docenia naszą pracę, która tak na dobra sprawę jest świetną rozrywką.

Jakbyście zapomnieli, Liebster Awards  to taka 'akcja', w której mamy szanse wyróżnić wyjątkowe blogi. Nominowany blogger jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na 11 pytań oraz do nominowania kolejnych 11 blogów (za wyjątkiem tego, który nominował nas).

Ostatnio nominowały nas Agata Kaliciak oraz  A. i M. Smolarwickie . Jesteśmy im za to bardzo wdzięczne :)

Oto odpowiedzi na pytania:

od Agaty Kaliciak:

1.  Najbardziej wzrusza mnie...?
K: Gdy Niall mówi, że kocha Polskę ♥
W: Jest wiele rzeczy czy sytuacji, które mnie wzruszają... Najbardziej myśl o miłości, jaką darzy mnie rodzina, przyjaciele.


2. Co wywołuje uśmiech na twojej twarzy?
K: Uśmiech i szczęście moich bliskich!
W: Widok radości moich bliskich. Ich szczęście jest moim szczęściem :)

3.  Uwielbiam, gdy otacza mnie...?
K: Rodzina i przyjaciele. Czuję się wtedy bezpiecznie i pewnie. Kocham gdy są ze mną inne Directioners ♥
W: Uwielbiam, gdy otacza mnie pozytywna aura, kiedy czuję, że wszystkie problemy nie są ważne, że liczy się chwila.

4. Ulubione wspomnienie?
K: Jest ich wiele! Na pewno wszystkie wspaniałe chwile spędzone z rodziną, przyjaciółmi. Wszystkie cudowne wspomnienia związane z One Direction, PolishDirectioners, naszymi akcjami ♥
W: Jest ich naprawdę wiele :D Pięknymi wspomnieniami są np. ślub mojego brata, moment, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam swoją bratanicę i pobyt w Londynie.

5. Twoją inspiracją do tworzenia jest?

K: To co dzieje się w mojej głowie i w sercu ♥ Uczucia towarzyszące mi każdego dnia.
W: Życie codzienne, jakieś nagłe przebłyski i "natchnienia" :)

6. Jaki jest twój ulubiony cytat?

K: ''Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu''  Antoine`a de Saint – Exupéry  'Mały książę'
''Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika.'' Kubuś Puchatek
W: "Jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz także tego dokonać" - Walt Disney

7. Twoje największe marzenie?

K: Moim marzeniem jest.. by na starość móc spokojnie, z czystym sumieniem powiedzieć, że nie zmarnowałam swojego życia. Że czuję się szczęśliwa i spełniona
W: Spotkać chłopców, wrócić do Londynu, może tam studiować...

8. Co uważasz, za swoje największe osiągnięcie?

K: Sprawienie, że inna osoba czuje się szczęśliwa.
W: Na pewno zaliczają się do tego trzy nominacje do Liebster Awards :D Nigdy bym się tego nie spodziewała. A reszta to mój drobny sekret.

9. Jaki masz humor w tym momencie?

K: Umiarkowany :) Bywało lepiej, ale nie jest źle.
W: Bardzo dobry :D 

10. Co uważasz za najśmieszniejszą rzecz (może być dowcip)?

K: Najśmieszniejsza rzecz? Raczej sytuacja, jak moja przyjaciółka wpadła do wykopu w chodniku przy ruchliwej ulicy.. na samą myśl o tym śmieję się jak wariatka. To było komiczne!
W: Mam wiele zabawnych wspomnień związanych z moimi przyjaciółmi, ale chyba zbyt dużo tego, by teraz o tym pisać :)

11. Z czym Ci się kojarzę?

K: Przede wszystkim z tym, ze nominowałaś nas do Liebster Awards! ♥
W: Dla mnie jesteś osobą, która pomaga mi spełnić marzenia, nominując mnie do Liebster Awards <3

od A. i M. Smolarwickich:

1. Czy lubisz placki?
K:  Jasne, że tak! Kto nie lubi?
W: Uwielbiam haha :D

2. Jakie jest twoje hobby?
K: Śpiew, rysunek, pisanie imaginów, bycie Directioner!
W:  Pisanie, fotografia, obróbka zdjęć, czytanie <3


3. Wierzysz w przeznaczenie?
K: Tak! Przecież Niall urodził się 13 września a ja 13 listopada! Poza tym wszystkie ważne rzeczy związane z 1D odbyły 13 listopada! COŚ W TYM MUSI BYĆ ♥
W:  Oczywiście, że wierzę.


4. Czy masz internet? xD
K: Nie.. piszę z drzewa! ♥
W: Jakoś tak wyszło, że mam :D


5. Skąd bierzesz pomysły na imaginy?
K: Z własnych przeżyć, emocji, oczekiwań do życia.. sama nie wiem :)
W:  Z życia codziennego, czasem pomysły przychodzą mi do głowy same. 


6. Lubisz jednorożce? Jeśli tak, to jakie?
K: Uwielbiam! Białe, z różową grzywą, ogonem i pozłacanym rogiem! *_*
W:  Kocham całym sercem, zwłaszcza te różowe xD


7. Najgorszy przedmiot w szkole?
K: Fizyka.. -.-
W: Fizyka! 


8. Co według ciebie znaczy prawdziwa miłość?
K: Przyjaźń, szczerość, poczucie bezpieczeństwa. Coś czego nie są w stanie określić zwykłe, słowa! ♥
W: Prawdziwa miłość to dla mnie chęć przebywania przy drugiej osobie mimo wszystko, bezgraniczne uczucie, które nigdy się nie kończy, gotowość do poświęcenia się dla dobra ukochanego/ukochanej.


9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
K: Niebieski!
W: Różnie to bywa :) Ostatnio fioletowy.


10. Co byś zrobiła gdybyś spotkała One Direction?
K: Skakałabym z radości, ale starałabym się uspokoić i zrobić dobre wrażenie na chłopcach. Nie chciałabym wyjść na napalona i dziką fankę! Jakieś zdjęcia, autografy. Zapewne przytuliłabym ich bardzo mocno! ♥ Nie powinnam tego mówić, ale najmocniej i najdłużej przytulałabym Niall'a *_*
W: O Boże, to pytanie spędza mi sen z powiek. Byłabym bardzo szczęśliwa, bo spełniłoby się moje marzenie! Przytuliłabym każdego z nich, powiedziała, jak wiele dla mnie znaczą i jak bardzo zmienili moje życie <3


11. Twoje najbardziej szalone marzenie to...?
K: Szalone? Hmm zatrzasnąć sie w windzie z One Direction.. czuję, że to byłby ciekawe spędzony czas :)
W: Spotkanie chłopców, powrót do Londynu, bycie szczęśliwą.

Nasze nominacje to te same co ostatnio:

  1. this-is-a-beautiful-mistake.blogspot
  2. whispers-of-thee-heart.blogspo
  3. ostania-szansa.blogspot
  4. the-perfect-melody.blogspot.com/p/liebster-awards
  5. i-hate-you-and-love-you.blogspot
  6. believe-in-mylove.blogspot
  7. i-promise-i-will-be-by-your-side.blogspot
  8. keep-smiling-loser.blogspot
  9. est-amor.blogspot
  10. lovetaughtmetoliee.blogspot
  11. just-dont-break-my-heart.blog.onet


Pytania dla nominowanych:

1.  Skąd pomysł na takie opowiadanie, czym się głownie inspirujesz?
2. Obnosisz się z byciem Directioner, czy raczej zachowujesz to do domowego zacisza?
3. Jakiej słuchasz muzyki, oprócz 1D?
4. Jak myślisz, bycie Directioner zmieniło Ciebie, Twoje życie?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie, nie musi ono być związane z 1D.
6. Czy jeśli słyszysz, że ktoś sie naśmiewa z 1D, odzywasz się, bronisz chłopców, czy też darujesz sobie 
zbędne przepychanki słowne?
7. Jak myślisz, czy na zawsze już będziesz Directioner? Czy może przeminie to z wiekiem?
8.  Czy twoja rodzina, przyjaciele wiedzą, że jesteś Directioner? Co o tym sadza?
9.  Dostajesz wiadomość: 'Masz szansę poznać 1D, zostać z nimi. Tylko jest jeden warunek. W tej chwili musisz porzucić wszystko, rodzinę, przyjaciół, szkołę.' Zrobiłabyś to?
10. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o 1D? Czy od początku byłaś świadoma ich wyjątkowości?
11.Kogo spośród 1D lubisz najbardziej i dlaczego?

Jeszcze raz, z całego serca dziękujemy za to, że doceniacie nasze starania! KOCHAMY WAS! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K