sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Awards


 Z wielką przyjemnością informujemy, że zostałyśmy nominowane do Liebster Awards. Jesteśmy niezmiernie zaskoczone oraz szczęśliwe. To dla nas ogromne wyróżnienie, motywacja do dalszej pracy. Z tego miejsca chcemy podziękować Oli Nowak która nominowała naszego bloga. Bardzo się cieszymy, że ktoś nas docenia 

Gdyby ktoś nie wiedział, Liebster Awards to taka 'akcja', w której mamy szanse wyróżnić wyjątkowe blogi. Nominowany blogger jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na 11 pytań oraz do nominowania kolejnych 11 blogów (za wyjątkiem tego, który nominował nas).

Teraz czas na nasze odpowiedzi:

1.Jak masz na imię?
Weronika.
Karolina. 

2. Ulubieniec z One Direction?
W: Oczywiście jako Directioner kocham każdego z nich, ale szczególnym uczuciem darzę Nialla :)
K: Kocham wszystkich ale to Niall skradł moje serce 

3. Jak się zaczęła twoja przygoda z 1D? 
W: Moja przygoda z One Direction zaczęła się na samym początku kwietnia tego roku. Zobaczyłam wtedy teledysk What Makes You Beautiful na jednej ze stron internetowych i moją pierwszą myślą było: "Są całkiem nieźli", ale specjalnie się tym nie przejęłam. Kilka dni później usłyszałam WMYB w radiu. Jechałam samochodem, byłam wściekła na wszystko, co mnie otaczało i na samą siebie. To był jeden z tych momentów, gdy wydawało mi się, że gorzej być nie może. I wtedy usłyszałam głos w radiu, zapowiadający kawałek chłopców. Sekunda po sekundzie, nuta po nucie... Wszystkie złe emocje ze mnie uszły i jakiś cichy głos w mojej głowie mówił mi, że kiedyś staną mi się bliscy. I tak oto jestem Directioner.
K: Usłyszałam ich w tv. Z początku nie przypadli mi do gustu. Stwierdziłam, że to kolejne puste gwiazdki. Jednak wraz z biegiem czasu, gdy zdarzało mi się ich słuchać kilka razy dziennie, zdałam sobie sprawę, że są wyjątkowi i jedyni w swoim rodzaju  Zaczęłam szukać, dociekać.. i nawet nie wiem kiedy, dołączyłam do Directioners. 

4. Ulubiona książka?
W: J.K. Rowling - Harry Potter. Kocham wszystkie siedem części <3
K: 'Anioły i demony' 

5. Ktoś wie że piszesz bloga?
W: To jest moja słodka tajemnica. Nawet najbliżsi przyjaciele nie mają o tym pojęcia i dzięki temu czuję, że zachowałam jakąś część siebie z dala od tego, co mnie na co dzień otacza :)
K: Moja przyjaciółka. Wspiera mnie we wszystkim  

6. Jak spędzasz wolny czas?
W: Wolny czas staram się spędzać z rodziną, ale często muszę poświęcić go na naukę, bo ostatnio mam jej bardzo dużo. Poza tym, gdy mam chwilę, fotografuję i bawię się obróbką zdjęć.
K: Śpiewam, tańczę, prowadzę bloga, konto na twitterze, spędzam czas z przyjaciółmi.. jak każdy, przeciętny nastolatek :) 

7. Jeśli maiłabyś wybierać między przyjaźnią a miłością co byś wybrała?
W: Wybrałabym miłość. Zawsze stawiam ją na pierwszym miejscu.
K: Miłość. Bo gdy istnieje miłość, to przyjaźń też, a w drugą stronę to już nie działa. 

8. Co byś zrobiła gdyby któryś z 1D cię pocałował?
W: Byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie :) Tyle dziewczyn o tym marzy, gdyby mi się to przytrafiło, to byłaby najpiękniejsza chwila w moim życiu.
K: Odwzajemniłabym pocałunek! Zapewne w moim sercu jak i w głowie kotłowałyby się różne, trudne do zdiagnozowania emocje  

9. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
W: Nie. Kiedyś w nią wierzyłam, ale potem wiele zmieniło się w moim życiu, utwierdzając mnie w przekonaniu, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje i nie może istnieć.
K: Tak. Ale żeby przetrwała, trzeba dać wiele od siebie, a to nie jest łatwe. 

10. Dlaczego piszesz bloga?
W: Kiedyś pisałam opowiadanie. Zapisane kartki kryłam w szufladzie, mając nadzieję, że nikt nigdy ich nie znajdzie. Potem poznałam One Direction, zaczęłam czytać imaginy fanek i zastanawiać się, dlaczego nigdy nie pokazałam nikomu tego, co napisałam. I wtedy mimo strachu i niepewności przełamałam w sobie jakąś barierę. Zaczęłam pisać, upubliczniać... Tak powstał ten blog.
K: Sama nie wiem.. ale dzięki temu mogę wyrazić w jakiś sposób siebie. Mogę pokazać się z innej strony. To sprawia, że odrywam się od szarej rzeczywistości :) 

11. Czy ktoś z twojego otoczenia jest Directioner?
W: Niestety nie. Bardzo chciałabym, żeby moje przyjaciółki stały się Directioners i wydaje mi się, że w najbliższym czasie zarażę je One Direction Infection :)
K: Tak, moje przyjaciółki. Oficjalnie się nie przyznają, ale każda z nich wie że należą tak jak ja do 1DFamily. I oczywiście mój kolega jest Directioner :) 



Nasze nominacje:

  1. this-is-a-beautiful-mistake.blogspot
  2. whispers-of-thee-heart.blogspo
  3. ostania-szansa.blogspot
  4. the-perfect-melody.blogspot.com/p/liebster-awards
  5. i-hate-you-and-love-you.blogspot
  6. believe-in-mylove.blogspot
  7. i-promise-i-will-be-by-your-side.blogspot
  8. keep-smiling-loser.blogspot
  9. est-amor.blogspot
  10. lovetaughtmetoliee.blogspot
  11. just-dont-break-my-heart.blog.onet

Pytania dla nominowanych:

  1. Skąd pomysł na takie opowiadanie, czym się głownie inspirujesz?
  2. Obnosisz się z byciem Directioner, czy raczej zachowujesz to do domowego zacisza?
  3. Jakiej słuchasz muzyki, oprócz 1D?
  4. Jak myślisz, bycie Directioner zmieniło Ciebie, Twoje życie?
  5. Jakie jest Twoje największe marzenie, nie musi ono być związane z 1D.
  6. Czy jeśli słyszysz, że ktoś sie naśmiewa z 1D, odzywasz się, bronisz chłopców, czy też darujesz sobie zbędne przepychanki słowne?
  7. Jak myślisz, czy na zawsze już będziesz Directioner? Czy może przeminie to z wiekiem?
  8. Czy twoja rodzina, przyjaciele wiedzą, że jesteś Directioner? Co o tym sadza?
  9. Dostajesz wiadomość: 'Masz szansę poznać 1D, zostać z nimi. Tylko jest jeden warunek. W tej chwili musisz porzucić wszystko, rodzinę, przyjaciół, szkołę.' Zrobiłabyś to?
  10. Jakie było Twoje pierwsze wrażenie o 1D? Czy od początku byłaś świadoma ich wyjątkowości?
  11. Kogo spośród 1D lubisz najbardziej i dlaczego?


Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za nominację! 


5 komentarzy:

  1. wiem że to nie jest odpowiednie mijsce na taki komentarz ale z niecierpliwością czekam na ciag dalszy imagina o Louisie <3 tamte częsci były poprostu powalacące <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałyście nominowane do Liebster Awards. <3 http://lovecarrotslikelouis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, keidy będzie kolejna cześć któregoś imagina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej :) Postaram się dodać kolejną część Zayna jeszcze dziś, za jakieś dwie godzinki :D ~W

      Usuń
  4. kiedy, kiedy będzie kolejna część <3333 już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K