niedziela, 3 lutego 2013

Liebster Awards

Otrzymałyśmy kolejne nominacje do Liebster Awards! Jesteśmy ogromnie wdzięczne, za to że doceniacie naszą pracę. Dziękujemy za każde miłe słowo, cenną opinię, nawet za każde wejście na bloga! ♥

Z pewnością wszyscy wiecie na czym polega ta nominacja. Ale w ramach przypomnienia dodam, ze wyróżniony blog otrzymuje 11 pytań, jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi i nominowania kolejnych 11 blogów (bez tego, który go nominował).

Tak więc.. do dzieła!

Nominacja od: A. M. Smolarwickie


1. Co często robisz w wolnym czasie?
K: Słucham muzyki, śpiewam, spotykam się z przyjaciółmi, imprezuję.. jak każdy nastolatek :)
W: Spędzam czas z przyjaciółmi i rodziną, słucham muzyki, fotografuję i staram się dobrze bawić :D
M: Wychodzę ze znajomymi, trenuję, słucham muzyki :)
2. Co jest dla Ciebie inspiracją do pisania imaginów/postów?
K: Życie codzienne, przeżycia moje lub bliskich mi osób. Czasami nawet moje wyobrażenia czy pragnienia.
W: Moje otoczenie, sytuacje, których uczestniczę, fantazje...
M: Wszystko :) Pomysły same wpadają mi do głowy na przykład dziś w kościele ;d
3. Styl którego z chłopaków najbardziej Ci się podoba?
K: Trudne pytanie.. Każdy z chłopców ubiera się w wyjątkowy sposób, każdy czasem zaliczy jakaś 'wpadkę' eksperymentując ze swoim stylem.. ale bardzo podoba mi się styl Hazzy i Niall'a :)
W: Jeśli miałabym wybrać, to byliby to chyba Niall i Zayn :)
M: Zayna najbardziej :3 ale lubię też styl Hazzy
4. Wierzysz w jednorożce?
K: Oczywiście! Jednego mam w pokoju *_*
W: Jasne, kto nie wierzy? :D
M: Co za pytanie?! Jasne, że tak! Trzymam nawet jednego w garażu :3
5. Jeśli jeden z chłopaków z 1D miałby być Twoim rycerzem na białym koniu, to kto by nim był?
K: Oczywiście Niall ♥
W: Nialler
M: Zayn
6. Twoi znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
K: Moi najbliżsi przyjaciele tak :)
W: Nie, to mój sekret.
M: Niektórzy :)
7. Suchary czy tosty?
K: Tosty? :D
W: Haha tosty xD
M: Tosty :>
8. Masz twittera? xD
K: Tak, zapraszam: @Karollaaaaa.
W: Mam :) @Veronica_1Dfan
M: Oczywiście :) @PezzMixer
9. Od kiedy jesteś Directionerką?
K: Ponad rok.
W: Od kwietnia ubiegłego roku.
M: Myślę, że nie da się wyznaczyć dokładnej daty :) Jakoś od kwietnia - maja.
10. Co lepsze: C'mon C'mon czy Stole My Heart?
K: Ciężki wybór..  Jednak Stole My Heart wywołuje piękniejsze wspomnienia! haha
W: Obie kocham, ale jeśli mam wybrać, to.. C'mon C'mon :)
M: Wolę C'mon C'mon bo jest takie bardziej...chłopców :)
11. Co będziesz robić w Walentynki? 
K: Nie mam pojęcia.. nie mam chłopaka, więc pewnie spędzę ten dzień z przyjaciółmi.
W: Wieczór z przyjaciółką, spędzony na objadaniu się lodami :D
M: Nic jeszcze nie planuję :3 Równie dobrze jutro może mnie rozjechać autobus ;d nic nie wiadomo.

Nominacja od: Jeden Kierunek

1. Od kiedy masz bloga ?
K: Pierwszy post, na mim pierwszym blogu pojawił się 5 maja 2012r. :)
W: Od sierpnia ubiegłego roku.
M: Na tym jestem od grudnia :)
2. Skąd jesteś?
K: Bielsko- Biała województwo Śląskie.
W: Lubuskie, okolice ZG :)
M: Stolica :)
3. Masz rodzeństwo? 
K: Tak, dwóch starszych braci.
W: Tak. Starszą siostrę i starszego brata, których bardzo kocham  :D
M: Tak, dwie młodsze siostry. Udręka ;d
4. Twoja ulubiona piosenka?
K: Szczerze? Nie mam ulubionej piosenki.. Jest ich wiele :)
W: Ciężko byłoby mi wybrać jedną :D
M: Nie umiem wybrać :)
5. Ulubiony cytat?
K: 'Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu'
W: 'Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać'
M: Codziennie inny :)
6. Co najbardziej lubisz robić?
K: Śpiewać i spędzać czas z przyjaciółmi.
W: Spotykać się ze znajomymi, fotografować i podróżować <3
M: Tańczyć, jeździć na snowboardzie, spędzać czas z tymi, których kocham :)
7. Ulubione danie?
K: Trudne pytanie.. kuchnia włoska ogólnie :)
W: Nie potrafię odpowiedzieć :D
M: Mascarpone
8. Ile masz lat?
K: W tym roku skończę 18.
W: Za niecały miesiąc skończę 16.
M: Rocznikowo 16
9. Co sprawia że jesteś szczęśliwa?  
K: Fakt, że niczego nie żałuję, że jestem zadowolona z życia, że otaczają mnie wspaniali ludzie.
W: Obecność ludzi, na których mi zależy i spełnianie marzeń :)
M: Kiedy widzę szczęście na twarzach osób, które kocham
10. Dlaczego piszesz bloga?
K: Dzięki pisaniu, w jakiś sposób odreagowuję na życie, otaczającą mnie rzeczywistość. Czasami obowiązki, problemy mnie przytłaczają, a pisanie pozwala się oderwać od tych wszystkich problemów, rzucić je w kąt i stracić się w innym, lepszym świecie :)
W: Pisanie pozwala mi oderwać się od rzeczywistości i na moment znaleźć się w całkiem innym świecie, który sama stworzyłam.
M: Od zawsze lubiłam pisać. Wcześniej robiłam to tylko dla siebie, ale jestem ciekawa opinii innych ludzi więc tu je publikuję :3
11. Jakie są twoje zalety?
K: Szczerość, poczucie humoru, otwartość.. tak mi się wydaje :)
W: Chyba to, że mam dystans do siebie i tego, co mnie otacza i cieszę się życiem :)
M: Z tego co wiem to nie mam :)


1. Jak masz na imię?
Karolina.
Weronika.
Maja
2. Masz zwierze ?
K: Tak, mam psa.
W: Mam dwa psy i kota :)
M: Niestety nie :( A chciałabym mieć psa.
3. Ulubieniec z 1D?
K: Niall! ♥
W: Nialler
M: Zayn
4. Do jakich fandomów należysz?
K: Directioners, 3eeks.
W: Directioners :)
M: Directioners, Mixers, Mazziturbaters, Deviners, Peacers, Brats, Ritabots.
5. Ile masz lat?
K: W tym roku skończę 18 lat.
W: Za niecały miesiąc skończę 16.
M: Rocznikowo 16
6. Ulubiony kolor?
K: Niebieski.
W: Obecnie fioletowy :)
M: Niebieski
7. Co jest według ciebie ważniejsze : przyszłość, przeszłość czy teraźniejszość?
K: Moim zdaniem wszystkie trzy przestrzenie czasowe są równie ważne.. ciężko jest wybrać jedną, ale raczej teraźniejszość.
W: Wydaje mi się, że teraźniejszość.
M: Teraźniejszość
8. Jak dowiedziałaś się o 1D?
K: Telewizja, programy muzyczne.
W: Strony internetowe, ale przede wszystkim usłyszałam ich piosenkę w radiu :)
M: Od przyjaciółki za co bardzo jej dziękuję <3
9. Ulubiona piosenka 1D?
K: Little Things.
W: WMYB, bo to dzięki niej jestem Directioner.
M: Aktualnie They Don't Know About Us i Irresistible
10. Co wolisz opowiadania czy imaginy?
K: Opowiadania, ale imaginy są dla mnie równie ciekawe i ważne.
W: Mimo że sama piszę imaginy, to preferuję raczej opowiadania :)
M: Imaginy. Opowiadań nie chce mi się czytać jestem zbyt leniwa ;d
11. TMH vs UAN?
K: TMH, ale UAN mnie wzrusza, bo przypomina mi początku bycia fanką ♥
W: TMH, choć UAN zawsze będzie w moim sercu :)
M: TMH <3 Choć UAN też kocham

Nominowane blogi oraz zadane przez nas pytania nie uległy zmianie.


Z całego serca, jeszcze raz dziękujemy za wszystkie nominacje! ♥


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Również jestem z Bielska ♥
      Miło Mi : )

      Usuń
    2. To któraś z Was pisała do mnie na tt? ;) Bo właśnie czekam na odpowiedź jakaś! :D

      Usuń
  2. Irresistible, ogólne odpowiadałabym podobnie od Cb @PezzMixer <3

    me on TT @Monika69Malik

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K